“Met werklijsten beheren ANVA-gebruikers centraal hun werkvoorraad en af te handelen taken. Elke gebruiker heeft een eigen werklijst, maar kan ook de lijsten van collega’s of afdelingen bekijken en eventueel beheren. Taken die binnenkomen via agenda’s, post of e-mail komen automatisch op de werklijst terecht. Zo kunnen ze makkelijk en overzichtelijk worden afgehandeld. “
“Binnen Business Insights hebben we de werklijsten Apps ontwikkeld om het gebrek aan overzicht en inzicht in ANVA 4/5 op te lossen. Omdat werklijsttaken in ANVA op verschillende niveaus voorkomen, en elk niveau andere informatie nodig heeft, hebben we – naast een algemene Apps voor alle soorten werklijsten (‘Organisatie’) – ook aparte Apps gemaakt voor ‘Schade’, ‘Commercieel’ en ‘Polis’.
De dashboards en overzichten in deze Apps lijken grotendeels op elkaar, maar bevatten daarnaast informatie die specifiek is voor het betreffende werkgebied. Zo kan de toegang en het gebruik van de Apps gericht worden afgestemd op de gebruiker.
In alle Apps krijg je inzicht in taken die openstaan, zijn afgehandeld, nog gepland staan of achterstallig zijn. Deze overzichten kun je verder uitsplitsen, bijvoorbeeld per gebruiker, kantoor, afdeling of schadesoort.”
“Met deze App kun je uitgebreide overzichten maken van bijvoorbeeld werkdruk, doorlooptijden en achterstanden. Zo krijg je snel inzicht in hoe het werk ervoor staat. Het is een handig hulpmiddel om het werk goed te verdelen en te volgen. Door te werken aan snellere en betere service, kun je bovendien de klanttevredenheid verbeteren.”
Kijk de tutorial! Onze consultant Martijn Dekkers legt het je uit.
Wist je dat Business Insights kosteloos is voor alle ANVA-klanten? Sluit je vandaag nog aan en ontdek de voordelen. Meer weten over Business Insights? Kijk dan op onze module pagina.