Customer Support

Professionele processen met persoonlijke aandacht, dat is waar we voor staan. Onze specialistische teams van customer support staan voor je klaar, lossen snel je problemen op en beantwoorden je vragen. Met korte lijnen ben je snel weer up and running!

Altijd van topkwaliteit

Al onze service- en supportafspraken zijn gebaseerd op de Good Practices-leidraad van De Nederlandse Bank (DNB) en frameworks zoals ITIL en IT servicemanagement. Zo zorgen we ervoor dat onze software en dienstverlening altijd van topkwaliteit zijn.

Bovendien groeien onze SLA’s mee met onze ontwikkeling richting de cloud en markttrends zoals DORA. Zo kun je nu en in de toekomst altijd vertrouwen op onze stabiele en betrouwbare softwareoplossingen.

Ga naar ANVA-Support

Brons, zilver, goud of platina

Als applicatiebeheerder of key user van ANVA heb je snel toegang tot ons ticketsysteem. Hier kun je eenvoudig een ticket aanmaken met een beschrijving van jouw incident of probleem. Vervolgens neemt een ANVA-medewerker met de benodigde expertise contact met je op.

Onze basisdienstverlening start met het best effort-serviceniveau ‘Brons’. Maar hierom kun je ook ‘Zilver’, ‘Goud’ of ‘Platina’ overwegen:

  • Een persoonlijke SLA-manager voor jouw kantoor
  • Telefonische ondersteuning bij technische problemen buiten kantoortijden
  • SLA-rapportages
  • Kortere oplostijden van incidenten
Ontdek de mogelijkheden

Linux en ANVA

Gebruikt jouw organisatie Linux in combinatie met ANVA? Ook voor dat beheer kun je op ons rekenen. We optimaliseren jouw ANVA-omgeving op basis van Red Hat Enterprise Linux en staan klaar om te ondersteunen bij nieuwe ANVA-releases en patches.

Zo houden we jouw omgeving goed in de gaten en komen we direct in actie bij ongewone activiteiten, zodat de technische continuïteit van ANVA altijd gegarandeerd is. Zo blijft jouw ANVA altijd in topvorm.

Meer weten over dit onderwerp?
Neem contact met ons op
Neem contact op met