Customer Support

Vragen over ANVA of direct hulp nodig? Bekijk hier het overzicht van onze mogelijkheden.

Vraag stellen of ticket indienen

Altijd verzekerd van adequaat advies. Heb je een vraag over ANVA en kan je het antwoord niet terugvinden in de ANVA Help of in de veelgestelde vragen in de Kennisbank? Dan kan je terecht bij ANVA Customer Support. Via support.anva.nl kan je een ticket indienen en heb je 24 uur per dag online inzage in de status van de meldingen die je hebt ingediend. Ook zijn de medewerkers telefonisch bereikbaar.

Ga naar support.anva.nl

Remote servicedesk ondersteuning

Het kan voorkomen dat onze collega’s van Customer Support bij het bieden van ondersteuning mee willen kijken in jouw omgeving. Zij zullen je dan doorverwijzen naar deze webpagina en je vragen om een teamviewer-bestand te installeren.

Download teamviewer
Teamviewer voor Mac

ANVA Help

In de ANVA Help bibliotheek vind je informatie over de producten van ANVA. Hierin staan instructies hoe je de onderdelen inricht en hoe je ermee moet werken, soms aangevuld met tutorials. Maar ook vind je hier de releasebrieven en technische informatie, zoals de systeemeisen. Via ANVA 4/5 is de Help te benaderen via menupad Help.

Ga naar help.anva.nl

Kennisbank met FAQ’s

Veel gestelde vragen staan in kennisbankkaarten en die vind je in de Kennisbank. Mogelijk staat het antwoord op je vraag of de oplossing van je probleem er al tussen.

Ga naar de kennisbank

Developer Portal

Ben je ontwikkelaar bij een organisatie die ANVA gebruikt of werk je namens een derde partij aan ANVA-oplossingen van onze klanten? Dan heb je wellicht interesse om kennis op te doen van onze API-strategie en koppelstandaarden. Klik op onderstaande link om naar onze Developer Portal te gaan.

Ga naar developers.anva.nl

Release-overzicht

Nieuwe functionaliteiten en opgeloste meldingen worden uitgeleverd in releases en patches. In het release-overzicht vind je de data van opleveringen en de eventuele bijzonderheden. Ook zie je wanneer je op een release geen ondersteuning meer krijgt of wanneer belangrijke componenten of features uit support gaan.

Ga naar release-overzicht

Webinars

Wil je meer weten over de toepassingen en mogelijkheden die we bieden met partneroplossingen? De experts van onze partners leggen in onze webinars uit wat deze oplossingen betekenen voor andere ANVA-klanten. Kijk eenvoudig onze webinars terug of schrijf je in om op de hoogte te blijven van de webinars die nog gaan komen.

Ga naar webinars

IPC kennisbank

Maak je gebruik van de Product Engines van Insurance Product Content (IPC) voor het extern tariferen van je premies? Raadpleeg dan hier de kennisbank. Hier vind je de meest actuele GIM-registratieberichten en handleidingen van IPC, een samenwerking tussen ANVA en AWI.

Ga naar Product Engines kennisbank

Keuze dienstenniveau (SLA)

Welke dienstverlening mag je van ons verwachten? Dat staat beschreven in je het hoofdstuk Service & Support SLA (Service Level Agreement) van je overeenkomst met ANVA. Heb je behoefte aan extra diensten en een hoger serviceniveau bovenop je SLA? Kijk dan eens naar de optionele diensten met bijvoorbeeld kortere doorlooptijden, een vast SLA-manager, release ondersteuning en uitgebreide rapportages.