Aplaza maakt het leven voor verzekeringsadviseurs gemakkelijker en goedkoper. Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de extranetten van verzekeraars en serviceproviders waardoor het dubbel invoeren van gegevens en diverse tijdrovende administratieve handelingen tot het verleden behoren. Hierdoor zijn alle klantgegevens altijd up-to-date.
Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de systemen en extranetten van verzekeraars en serviceproviders. Met een druk op de knop ontvangt het intermediair alle berichten en documenten van alle verzekeraars en serviceproviders die bij Aplaza aangesloten zijn. Hierdoor behoren diverse tijdrovende administratieve handelingen tot het verleden. Het intermediair heeft de klanten informatie altijd up-to-date en bespaart kosten door een snellere dienstverlening en het minimaliseert het aantal fouten.
ANVA heeft een standaard Aplaza-koppeling gerealiseerd voor met ANVA werkende serviceproviders en verzekeraars die Aplaza willen inzetten voor het versturen van documenten en berichten aan hun intermediairs.
Citizens Insurance Aruba, klant bij ANVA, gaat voorboekingen en documenten gebruik maken van Aplaza. ISC verzorgt de implementatie.
"We willen onze dienstverlening voor met ons samenwerkende assurantiekantoren zoveel mogelijk optimaliseren. Digitale interfacing tussen ons als verzekeraar en deze assurantiekantoren is hierbij van groot belang. De samenwerking met Aplaza levert zowel de kantoren als onszelf een mooie tijdsbesparing op." - Gerard Timmermans, Managing Director


