Blog

Uitkomsten ANVA’s klanttevredenheidsonderzoek

31
October
2023

Binnen ANVA willen wij onze producten en diensten blijven verbeteren. Dat doen we door periodiek feedback te vragen aan onze klanten. Afgelopen zomer hielden we ons laatste klanttevredenheidsonderzoek (kortweg: KTO). Het resultaat hiervan bestaat uit positieve scores, maar tegelijkertijd is er ook voldoende te doen aan (product)verbeteringen.

Benieuwd naar alle ins en outs? In onderstaande infographic presenteren we de uitkomsten van het onderzoek van afgelopen zomer.

Download hier de volledige infographic

 

Doe mee en geef jouw mening

Naast het delen van jouw ervaringen en verbeterpunten help je ons bij het invullen van het KTO om ANVA in de toekomst (nog) beter aan te laten sluiten op jouw wensen, werkwijze, aanbod en dienstverlening. We vragen je daarom heel graag om aan het onderzoek mee te werken.

Heb jij het onderzoek gemist en geef je in 2024 graag jouw feedback over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met