Binnen ANVA willen wij onze producten en diensten blijven verbeteren. Dat doen we door periodiek feedback te vragen aan onze klanten. Inmiddels zijn de resultaten van ons meest recente klanttevredenheidsonderzoek (kortweg: KTO) bekend. We delen graag de uitkomsten van de meting van januari 2024.
Benieuwd naar alle ins en outs? In onderstaande infographic presenteren we de uitkomsten van het onderzoek van januari 2024.
Alle deelnemers van onze terugkerende onderzoeken: bedankt voor jullie betrokkenheid, feedback en rapportcijfers.
Tevreden klanten zijn een belangrijke drive voor ANVA-medewerkers. Niet alleen op het gebied van onze huidige software en dienstverlening, maar ook in samenwerking om ons platform toekomstbestendig te maken. We zijn dan ook trots op het succes van onze deelnemende klanten aan ANVA 6 Expert Sessies. Op deze terugkerende middagen duiken we per onderwerp in noodzakelijke verbeteringen voor onze cloud-opvolger van ANVA 4/5. De onderwerpen zijn soms technisch van aard, soms functioneel, maar altijd gericht op intuïtief en efficiënt gebruik van onze oplossing. Zoek je inspraak en wil je een steentje bijdragen aan de bouw van ons gezamenlijke platform? Meld je dan aan voor onze ANVA 6 Expert Sessies.
Naast het delen van jouw ervaringen en verbeterpunten help je ons bij het invullen van het KTO om ANVA in de toekomst (nog) beter aan te laten sluiten op jouw wensen, werkwijze, aanbod en dienstverlening. We vragen je daarom heel graag om aan het onderzoek mee te werken.
Heb jij het onderzoek gemist en geef je in 2024 graag jouw feedback over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl.