Om jou optimaal te ondersteunen in je bedrijfsvoering, wil je het maximale uit onze producten en diensten halen. Daarom is het voor ANVA van cruciaal belang om goed geïnformeerd te blijven en jouw wensen te (leren) begrijpen. Als klant sta jij dan ook centraal in onze bedrijfsstrategie. Want waar heb jij behoefte aan? Waar ben je kritisch op? En wat verwacht je van ANVA? Het zijn slechts drie vragen die een hoop verschillende antwoorden kunnen opleveren.
Nu we drukdoende zijn met de ontwikkeling van ANVA 6 voegen we daar een tweewekelijkse sprintdemo aan toe. Al onze ontwikkelingen en nieuwe plannen vragen immers om reactie van onze klanten, om een reactie van jou. Tijdens deze demo laten we je alle innovaties zien en word je bijgepraat over onze voortgang. Er hebben al meerdere sessies plaatsgevonden, die je terug kunt vinden op het beveiligde YouTube kanaal van ANVA. Jouw accountmanager voorziet je graag van een inlog. Wanneer je de demo live volgt, kun je vragen stellen of feedback leveren over onderwerpen die binnen jouw bedrijf spelen.
Naast deze sprintdemo’s en individuele klantgesprekken spelen ook grotere thema’s die een andere aanpak vereisen. Zo worden bijvoorbeeld prolongatie, UIV en de overstap naar de cloud door ons behandeld in expertsessies. Tijdens deze sessies komen zo’n 20 deelnemers samen om een specifiek onderwerp diepgaand te behandelen. Deze sessies worden eens in de zes weken fysiek georganiseerd, om een maximale interactie te bevorderen.
Ons nieuwste initiatief, de Customer Advisory Board, brengt tien van onze grootste relaties samen. We kiezen bewust voor de grotere kantoren, omdat de omgeving waarin zij werken vaak complex is. Als we het voor hen op orde hebben, vertrouwen wij erop dat we dat voor de minder grote kantoren ook kunnen leveren. Met hen bespreken we drie keer per jaar marktbewegingen, branche initiatieven en gebruikersbehoeften. De input die hieruit voortkomt nemen we vervolgens weer mee naar de expertsessies.
Als aanvulling op onze klantinteractie starten we binnenkort met Customer Succes Teams. Deze teams worden rondom een groep klanten gebouwd en bestaan uit een accountmanager, business consultant en service level manager. Zij leggen jouw bedrijfs- en IT-roadmap naast die van ons en helpen jou om het maximale uit ANVA te halen. Ook staan ze voor je klaar om de impact en urgentie van onze softwareontwikkelingen op zowel de korte als langere termijn te analyseren en je hierover te adviseren. Wij begrijpen namelijk als geen ander dat de introductie van een nieuwe release veel van jouw bedrijf vraagt. Onze Customer Succes Teams helpen je bij het nemen van beslissingen over productintroducties, het uitfaseren van verouderde componenten en verkleinen de overstap naar een nieuwe versie van onze software.
Tot slot sta ik graag nog even stil bij de ANVA roadmap. Tijdens ANVA Open up heeft Justin inzicht gegeven in de geplande ontwikkelingen voor ANVA 4/5 en de tijdlijn voor ANVA 6. Om jou op de hoogte te houden van onze ontwikkelingen en activiteiten blazen we nieuw leven in de ANVA roadmap. De meest actuele versie vind je binnenkort weer op onze website terug.
Terugkijkend zijn wij trots en dankbaar voor de steun van onze klanten en ambassadeurs. Samen met onze ambassadeurs hebben we prachtige nieuwe functionaliteiten ontwikkeld, waar iedere ANVA klant gebruik van kan maken. Vanaf nu kijken we graag samen vooruit, stellen we elkaar kritische vragen en moedigen we jou aan om je wensen, behoeften en bedrijfsontwikkelingen met ons te delen. Dat geldt voor zowel de lange termijn, als voor de dagelijkse gang van zaken. Want als wij gisteren wisten wat jij morgen nodig hebt, zijn we samen succesvol. Zo schakelen we naar een toekomst vol verbetering.
Sluit jij graag aan bij een sprintdemo, expertsessie of ben je benieuwd naar onze vernieuwde roadmap? Geef ons een seintje, dan praten we je met veel plezier bij!