


Eens per jaar bezoekt ANVA de klanten in het Caribisch gebied. Niet alleen om te zenden, maar vooral om te luisteren en in gesprek te gaan. Alle klanten samen vormen hier een voornaam eigen ecosysteem voor ANVA. “We vinden het belangrijk om elkaar persoonlijk te spreken,” vertelt Alwin. “Om te weten wat er speelt, hoe het gaat en wat er beter kan. Dit keer stond de reis volledig in het teken van ANVA 6. Het laten zien, uitleggen en vooral samen vooruitkijken.”
De Curaçao klanten werden individueel bezocht. “Eén voor één inspirerende gesprekken met daarin tijd voor het nu, maar ook oog voor de toekomst met ANVA 6. Blij dat ik veel positief heb kunnen verrassen met onze ontwikkelingen,” vertelt Alwin. “Voor de eerste lokale verzekeraar zijn we intussen zelfs al gestart met een ANVA 6 inventarisatie!”
Tijdens de Meet-up op Aruba kregen de klanten een uitgebreide uitleg en gezamenlijke demo van ANVA 6. Georganiseerd met het team van onze premium partner ISC, kwamen we samen bij hen op kantoor. Hier werden alle vragen rondom ANVA 6 behandeld en besproken. Alwin liet zien hoe het nieuwe platform werkt, hoe de samenwerking met partneroplossingen eruitziet en wat de migratie naar de cloud precies betekent.
“Het was mooi om te zien hoe klanten direct met elkaar in gesprek gingen,” vertelt hij enthousiast. “Er werden spontaan ideeën uitgewisseld over hoe ANVA 6 hun processen kan aanvullen en verbeteren. Je zag letterlijk de kwartjes vallen en mensen enthousiast worden.”
De sfeer was gemoedelijk, met ruimte voor vragen en dialoog. Natuurlijk was het ook overweldigend voor sommigen, maar Alwin gelooft in het juiste perspectief:
“Ja, de verandering is groot. Nee, het is niet eng. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het samen met ISC en onze klanten gaan fixen.”
Samen met ISC, dat in de Cariben verantwoordelijk is voor dagelijkse ondersteuning en projectmatige implementaties, wordt gekeken hoe klanten stap voor stap richting ANVA 6 kunnen groeien.
De ANVA 6 Roadshow was de eerste van zijn soort in de regio, maar zeker niet de laatste. De betrokkenheid en het enthousiasme van klanten geven energie voor meer. “Ik ben erheen gegaan om de connectie op te zoeken,” vertelt Alwin. “Die heb ik zeker gevonden.”
“Mijn hoogtepunt? De eerlijke en open gesprekken met klanten die net zo graag naar de toekomst kijken als wij. Samen met de altijd aanwezige humor een enorm plezier om mij voor deze klantengroep in te zetten.”
Ben jij benieuwd hoe ANVA 6 eruitziet en hoe het jou gaat helpen in je werk? Vraag dan een ANVA 6 demo aan.
